معماری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما تا 25 ثانیه ی دیگر منتقل می شوید

با عرض خسته نباشید به دوستان عزیز ،
از امروز دیگه روی سیستم ایجاد و مدیریت سایت وی سی پنل مطلب مینویسم ،
الان هم در حال انتقال مطالب وبلاگم با کمک سیستم انتقال مطالب وی سی پنل به سایت جدیدم هستم .
شما تا چند لحظه ی دیگه به طور خودکار به سایت جدید وارد می شوید ...
اینم آدرس سایت : http://testuser.vcp.ir


عنوان :نظارت من
متن :سلام به همکاران عزیز تازگی به عنوان ناظر مقیم تو یه شرکت بزرگ استخدام شدم

خیلی حوشحال میشم که نکته ها و ترفندهای این کار رو به صورت نظر خصوصی برام بنویسید

ممنون از همه




عنوان :مشکلات در مسکن طرح های مهر
متن :با توجه به اهمیت مسکن مهر در شهر سازی امروز مقاله فوق که قبلا نیز -توسط همین نویسنده-در روزنامه دنیای اقتصاد نشر یافته است تقدیم میگردد

مشکلات مطالعات در مسکن مهر




عنوان :نقش نمای ساختمان در هویت بخشی به شهر
متن :

پروژه مسکن مهر بدلیل گستردگی –در سراسر کشور- و تیراژ وسیع آن-چشم انداز 1.5 میلیون واحد-در اینده ای نزدیک تاثیرات شگرفی را در بخش ساختمان سازی بجا خواهد گذارد. آشتی دوباره صنعت با ساختمان سازی را میتوان یکی از مهمترین دستاوردهای طرح مسکن مهر نام برد. سبک سازی ساختمان، سرعت بخشی به عملیات اجرایی، ایجاد مقاومت در برابر حوادث طبیعی-زلزله- و از همه مهمتر بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان، از نتایج مهم صنعتی شدن ساختمان است.

اهمیت به هویت پروژه های مسکن مهر روی دیگر سکه است. ...................... نمای ساختمان یکی از مهمترین فاکتورهای هویت بخشی به فضاها میباشد لذا در این مقاله به اهمیت نما پرداخته شده است.

نقش نمای ساختمان در هویت بخشی به شهر

 




عنوان :ضرورت مکانیابی فضاهای فراغت در شهر
متن :

امروزه باز خوانی مفهوم اوقات فراغت و اضافه کردن آن به اجزای فعالیت های انسان امری ضروری است . منظور ما از اوقات فراغت تماشای تلویزبون در منزل ، تماشای ویترین مغازه ها و امثال این نوع فعالیت ها نمیباشد . فعالیتهایی که از روی عادت روزمره انجام میشود فراغت نام ندارد ، بلکه منظور فعالیتهایی است که از روی نیاز درونی انسان انجام میگیرد . اوقات فراغت برای تفکر در خود است نه برای خود .

 ضرورت مکانیابی فضاهای فراغت در شهر




عنوان :انبوه سازان-شهر های جدید-هویت انسانی
متن :

با استقرار جمعیت در شهرهای جدید، حل بسیاری از مسائل پیش روی مسئولین قرار میگیرد. از احداث تاسیسات شهری تا ایجاد فضاهای خدماتی و ... لیکن شناخت نیازهای روحی ساکنین- که در دراز مدت به یکی از مشکلات عمده تبدیل خواهد شد- صرفا در قالب بررسی هویت –هویت شهر و نیز هویت ادمیان- امکانپذیر میگردد. بررسی هویت انسانهای ساکن در این شهرها به ما کمک میکند تا فضایی با نشاط و شهروندانی مسئول داشته باشیم.

انبوه سازان ، شهرهای جدید،هویت انسانی




عنوان :فروشگاه معماری
متن :در این قسمت یه وبلاگ جدید که کار گروه معماری آرچ هست رو معرفی می کنیم امیواریم که با سر زدن به سایت و خرید از اون ما رو برای ادامه کار در وبلاگ آرچ مثل همیشه دلگرم تر کنید

 

                             www.sharch.blogfa.com

                                                     فروشگاه معماری

 




عنوان :نقش مرکز محله درهویت بخشی به شهرهای جدید
متن :

رویکرد جدید وزارت مسکن در پروژه های مسکن مهر با عنوان"محله سازی بجای خانه ساری" بارقه امیدی را در دل کارشناسان حوزه های شهر سازی زنده کرده است.

...از آنجاییکه شرکت های انبوه ساز مسئولیت اجرای پروژه های مسکن مهر را خصوصا در شهرهای جدید عهده دار هستند، و بعلاوه شرکت های فوق از توان مالی-اجرایی مناسبی برخوردار میباشند، با کمک به آنان از جمله اجرای مشوق های مالی ،شرکت های انبوه سازی مسئولیت تکمیل فضاهای شهری از جمله  مراکز محله را نیز بخوبی عهده دار میگردند.

نقش مرکز محله در هویت بخشی به شهرهای جدید




عنوان :راهکارهای صرفه جویی مصرف انرژی-بخش آب-در پروژه های مسکن مهر
متن :

پروژه های مسکن مهر –بدلیل تیراژ و گستردگی-زمینه بسیار مساعدی را جهت بهینه سازی مصرف انرژی ایجاد کرده است و لازم است تمامی دست اندرکاران راهکارهای علمی بهینه سازی مصرف را در آن بکار گیرند. با توجه به اهمیت آب در کشور مقاله فوق روشهای کلی بهینه سازی در این بخش را بررسی کرده است

صرفه جویی بخش آب در مسکن مهر




عنوان :بازار روز-مکانی برای تعاملات اجتماعی
متن :

در تاریخ معماری و شهرسازی این سرزمین،گسترش و حفظ مناسبات اجتماعی به عنوان یکی از نمادهای هویت بخش در طراحی فضاهای شهری این کشور مورد توجه بوده است.به همین دلیل در شهرهای سنتی ایران عناصر شهری از قبیل بازار،بازارچه،دالان و ... به عنوان مکانهایی برای اجتماع و تعامل مردم با خود و طبیعت،اهمیت فوق العاده ای داشته اند. 

بازار روز-مکانی برای تعاملات اجتماعی

 




عنوان :مسئولیتهای مهندسین ناظر
متن :سلام به همکاران محترم
فایل شرح وظایف و مسئولیتهای مهندسین ناظر را بنا به درخواست یکی از عزیزان در وبلاگ گذاشتم

برداشت از سایت وجودی


 مسئولیتهای مهندسین ناظر




<      1   2   3   4   5   >>   >